Inca o cutie pentru dalti



Am profitat astăzi de câteva ore libere și am intrat în atelier pentru a pune la treabă noul banc de lucru. Am ales un proiect simplu și rapid de terminat – o cutie pentru cele câteva dălți mici pe care le-am primit de curând. 



Pot spune, după câteva ore de lucru, că investiția de timp în noul banc a fost înțeleaptă. Faptul că nu a trebuit să stau aplecat pentru a tăia cozile de rândunică e un lucru pe care coloana mea vertebrală îl apreciază în mod deosebit.



Revenind la construcția cutiei, aceasta a fost prima pentru care am încercat o abordare diferită, și anume să o construiesc pe de-a-ntregul, după care să separ capacul de bază tăind corpul cutiei în două.





Cu prilejul acesta am putut să apreciez nu numai poziția de lucru mult mai firească, ci și suprafața de contact mare oferită de menghina de tip Moxon. 

La sfârșitul zilei, mă pot declara mulțumit: bancul de lucru funcționează la înălțimea așteptărilor, iar cutia făcută în întregime din resturi pe care le aveam prin atelier nu arată prea rău. 




Comentarii