Inca un scaun impletit

Pentru că am avut week-endul liber, am reuşit să termin şi cel de-al treilea din seria de patru scaune împletite.

Dacă la primele două decoraţia este relativ densă şi se bazează pe motive ţărăneşti sculptate, de data aceasta am experimentat cu un design mai reținut. Am incercat să amintesc, din cateva crestături discrete, de forma stâlpilor de ceardac. Am optat pentru crestătutile puţin profunde pentru că nu am vrut să afectez prea tare rezistenţa lemnului.

După îmbinare, am dat peste lemn cu un strat de ulei pentru tek de la Hornbach (în esenţă, o combinaţie de uleiuri şi lac pe bază de răşini alchidice). Culoarea nu mă încântă, dar pentru că am început cu un produs similar la primele două scaune, acum sunt nevoit să continui aşa, pentru că este important ca toate cele patru scaune să aibă o culoare asemănătoare, dacă nu identică.

Comentarii